Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


installatie Epson scanner

Oplossing

Ik ben van computer veranderd en wilde mijn scanner Epson Perfection V600 Photo opnieuw instaleren. Hierbij is er een probleem. Als de scanner geïnstalleerd is en ik op het bureelblad op het icoontje druk om hem te openen wordt heel eventjes het openingsblad van Epson zichtbaar maar installeert zich dan in de taakbalk onderaan. Als ik daar op druk krijg ik enkel een klein rechthoekig wit blad te zien, niets anders. Ik had eerst de software geïnstalleerd via de CD Rom. Toen het beschreven probleem zich voordeed veronderstelde ik dat het misschien kwam omwille van een probleem tussen Windows 10 en de (oude) software CD. Ik heb het toen opnieuw geïnstalleerd via "google Epson support" maar het probleem blijft. Hoe ik de scanner op het bureelblad krijgen om te kunnen gebruiken?
Met dank op voorhand voor de hulp

Mijn advies is om:
(1) de scanner los te koppelen
(2) de gebruikte Epson software èn driver te deïnstalleren
(3) de actuele software en driver van deze pagina te downloaden - check of de juiste Windows versie werd herkend en kijk dan onder Drivers & Software: *)
https://www.epson.nl/support?productID=3597#product_search
(4) de gedownloade driver en software te installeren en eventueel de pc te herstarten
(5) de scanner te koppelen

Hopelijk lukt het daarmee.

Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen.
Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten.

met vriendelijke groet,

Reinder Mulder
Medewerker vraagbaak

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


het werkt, bedankt

o ja, niet onbelangrijk: de scanner moet wel 'aan' staan als u de software start (anders verschijnt een verwarrende foutmelding).

Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen.
Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten.

met vriendelijke groet,

Reinder Mulder
Medewerker vraagbaak

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Zie nu pas uw laatste reactie - in dat geval graag de call sluiten.

Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen.
Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten.

met vriendelijke groet,

Reinder Mulder
Medewerker vraagbaak

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Instellen scanner
oude negatieven digitaliseren
geen verbinding met printer
Printen
update
Artikel details
Artikel ID: 2048
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 06/06/2021 11:20:46
Aantal bekeken: 1779
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies