Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Blokkade internet

Oplossing

Hallo allemaal.

Een paar maanden geleden heb ik na wat veranderingen van mijn hoofd computer blijkbaar iets veranderd waarna mijn internet toegang via mijn hoofdpc geblokkeerd is. Tot op heden zijn mijn pogingen niet succesvol gebleken.
Vanwege korte termijngeheugen problemen, kan ik me niet herinneren wat precies veranderd is......
Kan iemand mij uit de brand helpen???
Voor zover ik kan nagaan is het iets in de windows instellingen.
Ik ben nog wel online via laptop, dus kan mail beantwoorden

mvg
AJ van Duijn

Beste meneer van Duijn,

Heeft u al geprobeerd om de netwerkkaart te verwijderen?

Dat doet u doormiddel van:
• Rechtermuisknop op het Windows tekentje links onderin.
• Dan klikt u op apparaat beheer.
• Als u in het menu van apparaat beheer zit dan drukt u op netwerkadapters.
• Als de eerste netwerk adapter bluetooth heet dan moet u de 2e en 3e verwijderen.
• Als dat niet het geval is dan moet u de 1ste en 2e verwijderen en als er een uitroepteken voor staat dan moet u de adapters sowieso verwijderen.
• Als ze zijn verwijdert kunt u uw pc opnieuw opstarten en dan worden de adapters meteen opnieuw geïnstalleerd en zal uw internet als het goed is weer werken.

Als het nog steeds niet werkt hoor ik het graag!


Tobias Scholtens

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Tobias
Het is me (nog) niet gelukt.

Heb ge probeerd je advies te volgen maar het wil niet.
Op de een of andere manier staat de defender firewall uit er is ook iets met MCC.Exe wat geblokkeerd is???

Als ik in Systeem eigenschappen ga kan ik niet externe verbindingen toestaan aanvinken omdat de firewallservice niet wordt uitgevoerd.....
Wordt vervolgd....

Beste meneer van Duijn,

Vervelend om te horen dat het niet gelukt is.

Heeft u al een keer geprobeerd om trouble shoot/probleem oplossen te gebruiken.

Hier onder vindt u een uitleg hoe dat moet in het.


Als u computer in het Nederlands staat kunt u de volgende handleiding gebruiken.


• Rechtermuisknop op het PC tekentje rechts onderin de taakbalk.
• Vervolgens klikt u op Probleem oplossen.
(kunt u dat niet vinden kunt u het volgende proberen)
• Linksonder bij de zoekbalk typt u in. 'Problemen met instellingen oplossen'
• En dan klikt u op 'Internetverbindingen'
• Vervolgens klikt u op 'Probleem oplosser uitvoeren'


Als u computer in het Engels staat kunt u de volgende handleiding gebruiken.

• Rechtermuisknop op het PC tekentje rechts onderin de taakbalk.
• Vervolgens klikt u op Trouble shoot.
(kunt u dat niet vinden kunt u het volgende proberen)
• Linksonder bij de zoekbalk typt u in. 'Troubleshoot'
• En dan klikt u op 'Internet connections'.
• En dan klikt u op 'Run troubleshooter'

Ik hoop dat hier mee uw probleem opgelost is.


Met vriendelijke groet,

Emiel
Vraagbaak beantwoorders.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Blokkade internet
Windows update-service niet actief
Toetsenbord
Internetverbinding
Malware Adobe
Artikel details
Artikel ID: 2363
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 23/10/2021 09:41:39
Aantal bekeken: 130
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies