Hallo allemaal. Een paar maanden geleden heb ik na wat veranderingen van mijn hoofd computer blijkbaar iets veranderd waarna mijn internet toegang via mijn hoofdpc geblokkeerd is. Tot op heden zijn mijn pogingen niet succesvol gebleken. Vanwege korte termijngeheugen problemen, kan ik me niet herinneren wat precies veranderd is...... Kan iemand mij uit de brand helpen??? Voor zover ik kan nagaan is het iets in de windows instellingen. Ik ben nog wel online via laptop, dus kan mail beantwoorden mvg AJ van DuijnBeste meneer van Duijn, Heeft u al geprobeerd om de netwerkkaart te verwijderen? Dat doet u doormiddel van: • Rechtermuisknop op het Windows tekentje links onderin. • Dan klikt u op apparaat beheer. • Als u in het menu van apparaat beheer zit dan drukt u op netwerkadapters. • Als de eerste netwerk adapter bluetooth heet dan moet u de 2e en 3e verwijderen. • Als dat niet het geval is dan moet u de 1ste en 2e verwijderen en als er een uitroepteken voor staat dan moet u de adapters sowieso verwijderen. • Als ze zijn verwijdert kunt u uw pc opnieuw opstarten en dan worden de adapters meteen opnieuw geïnstalleerd en zal uw internet als het goed is weer werken. Als het nog steeds niet werkt hoor ik het graag! Tobias Scholtens Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Tobias Het is me (nog) niet gelukt. Heb ge probeerd je advies te volgen maar het wil niet. Op de een of andere manier staat de defender firewall uit er is ook iets met MCC.Exe wat geblokkeerd is??? Als ik in Systeem eigenschappen ga kan ik niet externe verbindingen toestaan aanvinken omdat de firewallservice niet wordt uitgevoerd..... Wordt vervolgd....Beste meneer van Duijn, Vervelend om te horen dat het niet gelukt is. Heeft u al een keer geprobeerd om trouble shoot/probleem oplossen te gebruiken. Hier onder vindt u een uitleg hoe dat moet in het. Als u computer in het Nederlands staat kunt u de volgende handleiding gebruiken. • Rechtermuisknop op het PC tekentje rechts onderin de taakbalk. • Vervolgens klikt u op Probleem oplossen. (kunt u dat niet vinden kunt u het volgende proberen) • Linksonder bij de zoekbalk typt u in. 'Problemen met instellingen oplossen' • En dan klikt u op 'Internetverbindingen' • Vervolgens klikt u op 'Probleem oplosser uitvoeren' Als u computer in het Engels staat kunt u de volgende handleiding gebruiken. • Rechtermuisknop op het PC tekentje rechts onderin de taakbalk. • Vervolgens klikt u op Trouble shoot. (kunt u dat niet vinden kunt u het volgende proberen) • Linksonder bij de zoekbalk typt u in. 'Troubleshoot' • En dan klikt u op 'Internet connections'. • En dan klikt u op 'Run troubleshooter' Ik hoop dat hier mee uw probleem opgelost is. Met vriendelijke groet, Emiel Vraagbaak beantwoorders. Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Helaas is het probleem nog niet opgelost...... Mijn energie niveau na mij hartstilstand is zodanig dat ik er maar af en toe aan kan werken.....Er zijn veel er zaken die mijn aandacht opeisen...Beste Meneer Van Duijn, Vervelend van uw hardstilstand. Als het probleem niet is opgelost of u er nog aandacht aan wil besteden kunt u ons altijd contacteren. Met Vriendelijke Groet, Landstede Service Desk Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Goede morgen , Het probleem is nog niet opgelost, en omdat het mijn "hoofd" PC is moet ik er aandacht aan blijven besteden, maar ik zie niet hoe jullie mij op afstand zouden kunnen helpen met dit probleem...(ik heb immers geen internet mogelijkheid op de PC... mvg ArendJan van DuijnMijn advies: neem op vrijdagmiddag contact op met de helpdesk van HCC. Ledenadministratie 085-0130124 optie 2 13.00 - 17.00 uur op vrijdag Uitsluitend bellen op de aangegeven tijd Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Bedankt, dat zal ik doen. MVG ArendJan van DuijnGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies