Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


printer HP deskjet F2280 all-in-one

Oplossing

Ik heb het printstuursysteem voor HP deskjet F2280 van internet gedownload en een account aangemaakt. In Downloads heb ik een bestand ontvangen. Dit bestand kan ik openen en ja kiezen om wijzigingen toe te staan op mijn PC, maar verder kom ik niet. De printer toevoegen via Instellingen, gaat ook niet. Ik zie een keuze DIRECT-5A-HP Deskjet 2600 series, maar ik heb HP deskjet F2280 en de mogelijkheid om te zoeken naar een oudere versie geeft geen resultaten. Verder, bij Apparaten en Printers zie ik status 1 Probleemoplossing vereist en status 2 Stuurprogramma niet beschikbaar. Kan ik zonder problemen DIRECT-5A-HP Deskjet 2600 series selecteren om toe te voegen, ook al heb ik een oudere versie? Ik hoor het graag.

Geachte heer/mevrouw

Ik heb zelf nog een aantal vragen voordat ik u beter kan helpen:

Komt de gedownloade software direct van de HP website?
Zo niet, heeft u dan toevallig nog de link naar de website waar u de software heeft gedownload?
Heeft u al geprobeerd de betreffende software op een ander apparaat te installeren?

Als u de bovenstaande opties al heeft geprobeerd kunt u proberen de oude driver te verwijderen en de nieuwe driver te installeren.
Het verwijderen van de oude installatie doet u op de volgende manier:
Open het Configuratiescherm en klik op "Een programma verwijderen". Zoek naar HP-software in de lijst met applicaties, klik erop en selecteer "Verwijderen". Start de computer opnieuw op wanneer daarom wordt gevraagd.

Met vriendelijke groet,


Ja, het is direct van HP website. Bij de aanschaf van mijn printer kreeg ik een cd schijf meegeleverd, maar anders dan mijn oude laptop Windows vista, later omgezet naar Windows 7, heeft mijn nieuwe laptop Windows 10 geen toegang voor een cd schijf. Vandaar dat ik de printer software moest downloaden van de HP website. Bij Een programma verwijderen bij Instellingen staat geen HP-software in de lijst. Dat kan kloppen, want, zoals ik boven heb aangegeven, lijkt het gedownload software bestand een soort dummy. Bij het openen ervan kom ik niet verder dan Ja kiezen om wijzigingen toe te staan op mijn PC. Dan stopt het, zonder vervolgstappen om het installeren daadwekelijk te voltooien op mijn laptop.

Geachte heer/mevrouw D.Lake

Ik heb nog een vraag voor u, wij hebben even gekeken op de HP Site bij de software voor uw printer hierbij zijn wij gekomen op de volgende 2 download links:
Diagnostic Tool-Fixes installation and driver issues
Driver-Product installation software
(Zie bijlage voor foto voorbeeld)

komt een van deze downloads u bekend voor?
zo ja, Welke?

Zo niet kunt u proberen de Driver-Product installation software te downloaden.
Mocht u deze al hebben download hem dan voor de zekerheid nog een keertje.
Voor de link naar deze download: https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-deskjet-f2200-all-in-one-printer-series/3390944/model/3390946

Wij horen graag van u.

Met Vriendelijke Groet,



Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ben in ieder geval een paar stappen verder, bedankt. Mijn printer heeft usb-verbinding. Volgens het filmpje kan je tijdens het installeren kiezen voor Full software and drivers en Basic Drivers. Maar ik krijg alleen HP Smart en die heb ik liever niet, want ik ben niet van al die smart functies. Bovendien, wanneer ik bij HP Smart Doorgaan kies, word ik geleid naar Windows Store. De te downloaden printersoftware wordt niet duidelijk aangegeven. Ik kan het niet selecteren en weet daarom niet zeker of ik meer aan het downloaden ben dan alleen de printersoftware. Wat moet ik doen om de ouderwetse HP printersoftware te kunnen downloaden, zodat ik mijn all-in-one printer gewoon kan gebruiken als voorheen, zonder smartfuncties.

Geachte heer/mevrouw D.Lake

Wij komen er zelf niet goed uit, wat u precies voor handleiding heeft gevolgd.
Is het mogelijk om mee te kijken/ assisteren met de installatie door middel van teamviewer. Heeft u daar morgen tussen 13:00 t/m 15:00 nog tijd voor of komt een andere tijd u beter uit?

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ja, vandaag tussen 13:00 en 15:00 komt uit. Maar ik weet niet hoe het precies gaat met teamviewer. Ik log in en ga naar vraagbaak om 13:00, dan wacht op verdere aanwijzing.
Gr.
D. Lake

Wil even laten weten, dat ik vanaf 13:00 in HCC!vraagbaak zit, wachtend op aanwijzing. De melding over teamviewer is gisteren verzonden, maar ik heb het pas vandaag gelezen en meteen gereageerd.
Gr.
D.Lake

Goedemiddag,
Ik heb een video gevonden waarbij u kan zie hoe u TeamViewer kan instaleren.
https://www.youtube.com/watch?v=rjmqsatjJW4
Na de installatie krijg u een ID en password/wachtwoord voor u. Kan u deze opsturen zodat we met uw computer kan verbinden?
Met vriendelijke groeten,
Richard Spreij

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ik heb moeite met deze oplossing via youtube. Weer een nieuw systeem en wachtwoord.
Ik moet hierover nadenken.

Goedendag,
Ik begrijp uw bericht niet hellemaal wat u bedoelt met nieuw systeem en wachtwoord. Kan u mij vertellen wat u precies er mee bedoelt? Helaas kunnen we u vandaag niet meer helpen via TeamViewer, we zijn morgen weer online.

Met vriendelijke groeten,
Richard Spreij

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ik ben niet zo van zoom en view op mijn PC. Is er ook een mogelijkheid voor gewone telefonische assistentie?

Goedendag D.Lake,


Wij staan ervoor open om met u een telefoongesprek te voeren en hopelijk het probleem af te handelen.

Vandaag (20 april 2022) zijn wij vanaf 12:30-15:30 beschikbaar voor een telefoongesprek. Vanaf morgen, hebben wij twee en een halve week meivakantie, dus zou het vanaf 9 mei zijn de openingstijden weer als volgt:
ma. 09:00-16:00
di. 09:00-12:00
wo. 09:00-16:00
do. 09:00-16:00
vr. 09:00-12:00

Ons telefoonnummer is: +31 88 850 7835



We horen graag van u terug.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen printer scanner toegang zonder registreren
Printer in thuisnetwerk installeren
storingen
copieren op printer werkt niet meer
Installeren printer MF 8080Cw i-sensys
Artikel details
Artikel ID: 2853
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 11/05/2022 12:55:17
Aantal bekeken: 92
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies