Sinds enkele weken is het niet meer mogelijk een kopie te maken van bijvoorbeeld een bladzijde van een boek dat op de glasplaat ligt. Ik krijg als melding: de documentinvoer kon het origineel niet ophalen.Laad het origineel in de documentinvoer en probeer het opnieuw.Geachte heer Tubergen, Wat vervelend dat u dit probleem ervaart, wat wellicht voor u een oplossing kan zijn is het updaten van de drivers. Via deze link kunt u de drivers installeren, als u de link opent ziet u de volgende tekst staan: ‘’Volledige software en drivers voor de HP Officejet 5740 e-All-in-One printerserie’’ aan de rechterkant van de tekst ziet u een blauwe knop ‘’downloaden’’ staan, als u daarop klikt download u de geschikte drivers voor de printer. https://support.hp.com/nl-nl/drivers/selfservice/HP-Officejet-5740-e-All-in-One-Printer-series/6617253/model/6617254 Hopelijk is uw probleem zo opgelost. Met vriendelijke groet, CompICT Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Er is niks veranderd.Copieren lukt nog steeds niet. Vreemd genoeg krijg ik bij het activeren de melding dat ik een andere browser moet nemen. Als voorbeeld wordt Firefox genoemd dat ik nota bene gebruik. Veemd! Met vriendelijke groet, Joop van TubergenBeste heer Tubergen, Wat vervelend dat u dit probleem ervaart, wat u wellicht kunt proberen is om u browser volledig opnieuw te installeren. U kunt dit doen op de volgende manier: 1. Open het configuratiescherm. 2. Klik op Programma’s en onderdelen 3. Zoek in de lijst, en klik met de rechtermuisknop op de app Firefox en klik op verwijderen. U kunt nu de browser opnieuw installeren via internet zoals u al een keer eerder heeft gedaan. Hopelijk bent u zo geholpen. Met vriendelijke groet, CompICT Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Ook dit helpt niet.(De nieuwste software van HP heb ik nu via EDGE gedownload. Printer werkt verder normaal.)) Kan het aan de printer liggen? Met vriendelijke groet.Geachte heer Tubergen, Vervelend dat u dit probleem nog steeds heeft, Het kan zijn dat de fout onterecht is, en aan een onderdeel in de printer ligt, die misschien niet goed is. Ik beveel u aan om uw printer te resetten. U kunt dat zoals volgt doen: Zet de printer aan, als die nog niet aan is. Ga pas verder als de printer inactief is en geen geluid meer maakt. Koppel het netsnoer los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten. Haal de stekker uit het stopcontact. Wacht tenminste 60 seconden. Steek de stekker weer terug in het stopcontact. Sluit het netsnoer weer aan op de achterkant van de printer. Zet de printer aan, als die niet automatisch aan is gegaan. Ga pas verder wanneer de printer inactief is en geen geluid meer maakt. Als dit niet heeft gewerkt dan adviseren wij u om de printer bij HP servicepoint na te laten kijken. U kunt naar Contact opnemen met HP Klantenondersteuning (http://Contact%20opnemen%20met%20HP%20Klantenondersteuning) gaan om een productenreparatie of -vervanging te plannen. Ga naar Controle van de garantiestatus (http://Controle%20van%20de%20garantiestatus%20van%20het%20HP%20product) van het HP product om uw garantiestatus te bevestigen. Als uw product geen garantie meer heeft, zijn er mogelijk reparatiekosten van toepassing. Hopelijk is uw probleem zo opgelost. Met vriendelijke groet, CompICT Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Het probleem met copieren is niet opgelost. Ik laat het hierbij.Reparatie is niet zinvol, gezien de leeftijd van de printer. Met vriendelijke groet, Joop van TubergenGeachte heer Tubergen, Jammer dat het niet opgelost is, als u verder nog problemen tegenkomt, dan assisteren wij u daar graag mee. Met vriendelijke groeten, Micha van Bloemendaal CompICT Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies