Ik heb de laatste versie van de software voor mijn HP Scanjet300 scanner van HP gedownload en nu zie ik geen optie meer voor meerdere bladzijden achter elkaar scannen en als 1 PDF file wegschrijven. Hoe moet dit? De scanner schrijft alle bladzijden los weg, maar ik zie ze niet staan ?? (in scans) HP verwijst naar een Engelstalige helpdesk, waardeloos dus. Met hun website kom ik geen steek verder. Kan de HCC mij niet helpen dan ga ik HP aanmelden bij de consumentenbond. Graag advies, want ik ben ten einde raad. Bedankt alvast.De laatste software voor deze scanner is van 30 jul. 2015 volgens https://support.hp.com/nl-nl/drivers/selfservice/hp-scanjet-300-flatbed-scanner/5251703. Als U latere heeft gevonden is de vraag of die betrouwbaar is. Het scannen van meerdere paginas naar 1 pdf staat beschreven op paginas 7 en 8 van de handleiding die U kunt vinden op http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c03345749.pdf Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Jan, Bedankt voor de reactie, maar als ik wil scannen krijg ik de foutmelding: 'Het programma kan geen bestemming vinden voor het verzenden van scans. Probeer de volgende oplossingen: 1. start de computer opnieuw op 2. voer de installatie opnieuw uit Jouw oplossing had ik net uitgevoerd. Wat nu? Bedankt alvast. BartVolgens de handleiding De software slaat de scan op in de map Mijn afbeeldingen > Mijn scans. Bestaat die map nog ? Zo niet dan moet U waarschijnlijk de software deinstalleren en opnieuw installeren zodat de verwijzingen worden goedgezet. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Onder de hoofddirective deze PC staat een map 'afbeeldingen' met submap 'scans' Deze titels kan ik niet wijzigen. Mvg, BartEen herinstallatie lijkt me toch zinvol want blijkbaar is het gebruikte programma de verwijzing kwijt Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Jan, Inmiddels heb ik voor de 3e keer een herinstallatie uitgevoerd en nog krijg ik dezelfde foutmelding. Ik ga nu in ieder geval seniorweb vragen die dan online kunnen meekijken. Of ik laat ze voor 5 EURO aan huis dit probleem oplossen, want aan deze adviezen heb ik niets. Sorry.Ook HCC kan online meekijken. Kijk voor tijden op https://seniorenacademie.hcc.nl/helpdesk.html Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies