beste helper, Onlangs heb ik W11 pro gedownload. Met behulp van de installer hulp was het in een goed half uur gepiept. Daarna MSFS2020 opgestart. Dat leek goed te gaan totdat ik op de knop "nu vliegen" drukte. Afwisselend was dan het resultaat dat het scherm bevroor of wegsprong naar het bureaublad. Bij het bevriezen was geen enkele knop benaderbaar en kon ik alleen via ctr-alt-delete weer opnieuw opstarten. Ik heb daarna alle mogelijke drivers handmatig ge-updated. En zaterdag j.l. met mensen die veel meer ervaring hebben dan ik ook nog allerlei drivers (o.a. van de video-kaart NVidia RTX3070) ge-updated, maar het resultaat was telkens even teleurstellend. Ik las nu jullie advies om de laatste update 22H2 niet uit te voeren, maar als ik vraag "winver"dan krijg ik te zien dat deze update is aangebracht. Ik kan het herstelpunt om terug te gaan naar W10 of naar W11 21H2 niet vinden. Mijn vraag: hebben jullie een advies om dit probleem op te lossen? Ik kijk uit naar het antwoord. met vriendelijke groeten Gerard Langen.Beste Gerard, Ik heb zelf ook w11 met de laatste update deze draait perfect. Heb je msfs 2020 al geheel opnieuw er op gezet ? Ik hoor het graag. Gr Dirk Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Dirk, dank voor het snelle antwoord. Ik heb msfs2020 nog niet opnieuw geïnstalleerd. Dat was wel al het advies van mijn vollega-simmers, maar ik zag vandaag het bericht in de nieuwsbrief. Dat heb ik toen eerst maar geprobeerd, vooral omdat ik opzie tegen het opnieuw installeren. Gerard.Herinstallatie van msfs2020 is niet zo probleem al je instellingen staan in de cloud dus deze komen gewoon terug je kunt ook eerst kiezen om msfs2020 te repareren dit kan van uit het instal menu. Succes Dirk Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Dirk, omdat ik niet met de cloud werk, heb ik geen idee of mijn gegevens daar ook staan. Dat ga ik nog uitproberen. Voor mij lijkt de tweede optie de meest aangewezen mogelijkheid. Ik ga zeker aan het werk met de gegeven opties. Hartelijk dank voor de moeite. Gerard Langen.Hoi Gerard, Geen dank . Je instellingen worden hoe dan ook opgeslagen dus dat gaat altijd goed. Ik zal de ticket sluiten Gr Dirk. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies