Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


PDF

Oplossing

PDF bestand toont geen voorbeeld meer

Goedendag meneer van den Voort,

Het PDF bestand dat u gestuurd heeft opent hem wel op mijn laptop. Ik denk dat uw PDF reader te oud is en adviseer het om nieuwe PDF reader te installeren. Om de PDF reader te verwijderen heb ik hier een link voor u waar alles stap voor stap instaat:

https://helpx.adobe.com/nl/acrobat/kb/problems-uninstalling-reader.html#:~:text=In%20het%20Configuratiescherm%20selecteert%20u,nadat%20Acrobat%20Reader%20is%20verwijderd.

Om de nieuwe PDF reader te installeren adviseer ik u om op google PDF reader op te zoeken en te installeren. Als het niet lukt stuur dan gerust een mail terug.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak HCC

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Helaas heeft uw suggestie van verwijderen en opnieuw installeren niks opgelost.
Nog steeds zie ik alleen het logo van Acrobat Reader en niet de inhoud. Pas na openen zie ik wat het voor bestand is.
Hebt u nog een andere suggestie?

Vriendelijke groet,
Henk van der Voort

Beste meneer van den Voort,

Wat vervelend dat het nog steeds niet gelukt is graag adviseer ik u om alle updates te installeren op Windows. Als u nog steeds het probleem ondervindt zou ik een andere pdf reader programma gebruiken.

Bij het installeren van Windows update moet u naar instellingen gaan en vervolgens naar Windows updates u kunt daar alle updates uitvoeren.


Heeft u nog verder vragen kunt u gerust een mail terug sturen.


Met vriendelijke groet,

Mazen Al Haj

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Kan PDF-bestanden niet verwijderen
Malware Adobe
Kan PDF-bestand niet openen met Adobe Acr. Reader
Printen lukt niet
Conversie e boeken van Apple naar Kobo reader
Artikel details
Artikel ID: 3542
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 15/02/2023 11:24:42
Aantal bekeken: 63
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies