Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Printen lukt niet

Oplossing

Ik heb al lang 2 HP all in one printers Photosmart C5380 Scannen gaat prima, maar bij de een willen de cartridges niet meer aligned worden en is printen onmogelijk, bij de ander heb ik een carriage jam en beweegt de houder met de inktpatronen niet meer en kan dus ook niet meer printen.

Dat is al vervelend maar nu komt er een echt probleem waar ik graag een oplossing voor verneem :

Ik heb een gebruikte HP Photosmart B010a gekocht, ziet er goed uit, zat een installdisk t/m Windows 7 bij (waar ik dus niets aan heb) maar heb op internet een versie voor Photosmart gevonden die op W10 zou moeten werken.:
PS_AIO_07_B010_NonNet_Full_Win_WW_140_404-4.exe
Ik heb de installatie uitgevoerd, de printer wordt onder devices herkent, een printerreport kan ik printen (vanuit de B010 zelf), scannen gaat goed echter als ik een pdf bestand open onder mijn Adobe Reader XI zegt adobe dat ik eerst een printer moet installeren voordat ik het bestand kan printen. En nu snap ik het even niet meer.

Ik zie ook nog een info :
Device USB\VID_03F0&PID_9711&MI_00\6&29c98a91&4&0000 requires further installation.

Wie o wie weet hoe ik dit aan moet pakken ?

NB ik heb speciaal gezocht naar een model HP waarin dezelfde inktpatronen passen als in de C5380 nl. 364XL inkcartridges

De Acrobat reader XI wordt niet meer ondersteund. U kunt proberen om een uptodate Actrobar Reader te installeren en dan nogmaals proberen te printen

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. HCC Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten.


Goedemiddag, dank voor uw reactie. Het probleem zit niet in de AR versie, ik heb dit gecontroleerd door de nieuwste free AR te downloaden en te installeren. Ook dan krijg ik de melding dat ik eerst een printer moet installeren. MvrGr Arthur

Kan er wel een Word of ander document geprint worden??

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. HCC Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten.


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Printen in Netwerk
Installeren printer MF 8080Cw i-sensys
storingen
Kan PDF-bestanden niet verwijderen
oude printers en windows10
Artikel details
Artikel ID: 3384
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 09/12/2022 09:28:37
Aantal bekeken: 39
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies