Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Instelling servers voor e-mail lukt niet

Oplossing

Vanaf het moment van de migratie van de hccnet mailboxen ontvang ik geen email meer.
Mijn provider is ziggo
Ik heb de nieuwe instellingen ingesteld maar dit leidt niet tot een oplossing.
Ik krijg een melding dat de versleuteling niet ondersteund wordt. Wat te doen?
Bijgevoegd de instelpagina's en de foutmelding.

De foutboodschap lijkt misleidend .

Je gebruikersnaam moet namelijk je volledige mail adres zijn en niet je HCC user-id. Voor de rest lijken je instellingen in orde.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ik heb de instelling van de gebruikersnaam gewijzigd maar dit heeft niet tot een verbetering geleid.
Bijgaand de melding van de server en de instellingen

Alles lijkt goed qua instellingen. Echter de sterk verouderde software zou wel eens het probleem kunnen zijn.

Je kan proberen om EmClient te installeren (die kan tijdens de installatie alle mail van Outlook overnemen) en hopen dat Windows 7 dan wel over een juiste versleuteling routine kan beschikken.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen kan geen mail versturen
Problemen met e-mail
Problemen met mail verzenden en ontvangen
Kan geen mail hcc ontvangen/verzenden via outlook.com vanaf 24-02-2022
Uitgaande E-mail
Artikel details
Artikel ID: 3971
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 30/03/2023 13:34:36
Aantal bekeken: 27
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies