Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


kan geen mail meer ontvangen

Oplossing

sinds de migratie kan ik geen mail meer ontvangen. Ik kan wel inloggen en via de webmail mijn mail bekijken. En ik kan wèl mail versturen.
Mijn mailprogramma is Outlook365. Als ik dan bij probleemoplossen kijk, weet ik niet waar ik dat eerste plaatje kan vinden. ("vul hier uw mail-adres in") .
Ik dacht misschien bij instellingen mail? Maar dat is niet zo. Ik heb daar gezocht naar het account di@hccnet.nl, maar dat bestaat niet. Opnieuw maken kan ook niet.
Wat ik trouwens ook raar vind is dat ik in mijn account van hccnet niets kan veranderen. Dwz: ik kan wel wat veranderen (bv. mijn mobiele nummer toevoegen), maar hij slaat het niet op als ik op de knop opslaan klik.
Ook kan ik bij aanbevolen artikelen hieronder nergens informatie vinden die mij verder helpt. De vraag zie ik, maar een antwoord niet.
Nu net een uur in de wacht gezeten. Dus dat werkt ook niet.
Is er een oplossing?

Beste Digna,

De instellingen van outlook mail, kunt u vinden via configuratiescherm.
U komt daar via start > configuratiescherm ( intypen ) > email.

eventueel kan ik u helpen via bijv. teamviewer.

Met vriendelijke groeten

Dirk van der Well
Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Instellingen HCCnet-mail
mail programma foutmelding na update
van kpn naar ziggo, geen uitgaande email
traag binnenkomen van de emails
Kan geen HCC-mail verzenden en ontvangen
Artikel details
Artikel ID: 4011
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 31/03/2023 10:34:27
Aantal bekeken: 21
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies