Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


kan geen e-mail ontvangen/verzenden vanaf 18-02

Oplossing

Sinds de transitie kan ik geen e-mail meer verzenden/ontvangen op HCCnet. Heb alle stappen doorlopen en het wachtwoord al 4 keer gewijzigd, maar geen resultaat. Kan wel inloggen op site van HCC en alle gegevens bekijken en wijzigen. Alleen wordt het wachtwoord voor het account niet opgeslagen. Bij inloggen krijg ik steeds de melding "uw instellingen zijn verouderd". Heb de PC laten controleren door Eset en die vindt geen hack pogingen o.i.d.
Heb de indruk dat het e-mail programma wordt geblokkeerd. Heb geen idee meer hoe ik dit moet oplossen.

Zie instructies: https://hcc.nl/faq-hccnet

Meer specifiek: Wat zijn de technische specificaties van HCC-net?

Gebruikersnaam is emailadres!!!!!!!!

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Wat bedoelt u met de technische specificaties van HCC-net?
Ik kan wel inloggen op HCC.nl, maar ik moet dan wel mijn oude gebruikersnaam invullen anders lukt het niet. Ik krijg de melding bij het inschakelen van HCCnet : in instellingen zijn verouderd. Heb geprobeerd om in te loggen met e-mail adres, maar dat helpt niet. Heb de indruk dat mijn e-mail account wordt geblokkeerd. Bij invullen van wachtwoord wordt dit niet opgeslagen. Heb al 4 keer een nieuw wachtwoord ingevuld, maar helaas geen oplossing. Heb alle stappen van fac-hccnet doorlopen, maar geen gevolg. Heb de PC door Eset scanner laten scannen, maar er zijn geen problemen ontdekt.

Mocht je mail account geblokkeerd zijn dan zie je dat in Mijn HCCnet en volgens mij is dat niet zo. Ik neem aan dat het bericht "uw instellingen zijn verouderd" van het mailprogramma afkomstig zijn. Echter welk van de 100 die ik tot nu toe ben tegengekomen ?

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ik gebruik Mail van Win10 (laatste versie]. In "gegevens" staat dat mijn gebruikersnaam hjvdveen is. Met deze gebruikersnaam log in ook in op de site van HCC. Het inloggen daar lukt niet als ik het email adres intik. Krijg dit daar ook niet gewijzigd. Krijg nog steeds de melding dat de instellingen verouderd zijn, maar de instellingen komen overeen met de gegevens van HCC.

Nog steeds geen e-mail van HCC (is nu al langer dan een maand).
Kan bij HCC.nl wel inloggen met de oude (foutieve) gebruikersnaam. Inloggen met mijn e-mail adres lukt niet. In Mijn Gegevens staat nog steeds bij gebruikersnaam mijn oude (foute) gebruikersnaam. Kan dit niet zelf veranderen. Vermoedelijk kan dit alleen door HCC. Help, help

Op HCC.NL moet je als gebruikersnaam gebruiken hjvdveen en op mail hj.veenhccnet.nl.

Als je in mijn gegevens naar Mijn HCCnet gaat zie je de mail gegevens.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen E mail versturen
Geen verbinding met POP3-server
Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
Na migratie geen email meer
Kan geen HCC-mail verzenden en ontvangen
Artikel details
Artikel ID: 4223
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 30/04/2023 11:29:48
Aantal bekeken: 47
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies