Beste mensen, Blijkbaar is er iets in mijn computer veranderd, waardoor ik niet meer kan printen. Wel kan ik vanuit mijn printer iets naar de computer scannen, maar een document printen lukt niet meer. Ik hoor wel welke informatie jullie nog nodig hebben. Groetjes Andre BruininkHallo Andre, Het klinkt alsof er een verbindingsprobleem is tussen je computer en de printer, of misschien is er iets gewijzigd in de printerinstellingen of stuurprogramma's. Hier zijn een paar stappen die je kunt proberen om dit op te lossen: Stappen om je printprobleem op te lossen: Controleer de verbinding: Draadloos: Als je printer draadloos is verbonden, controleer dan of de printer en je computer met hetzelfde netwerk zijn verbonden. Bekabeld: Als je een USB-kabel gebruikt, controleer of deze goed is aangesloten op zowel de printer als de computer. Stel de printer opnieuw in als standaardprinter: Ga op je computer naar Instellingen > Apparaten > Printers en scanners. Zoek je printer in de lijst en klik erop. Selecteer "Als standaardprinter instellen". Dit zorgt ervoor dat je computer automatisch deze printer kiest voor afdrukken. Controleer de printwachtrij: Ga naar de Printwachtrij (bijv. via dezelfde Printers en scanners-instellingen) om te zien of er vastgelopen opdrachten zijn. Annuleer eventuele opdrachten die vastzitten. Herstart je printer en computer: Schakel je printer volledig uit, wacht een paar seconden, en zet hem dan weer aan. Herstart ook je computer. Controleer de stuurprogramma's van de printer: Het kan zijn dat er een probleem is met het stuurprogramma van de printer. Bezoek de website van de printerfabrikant om de meest recente stuurprogramma's te downloaden en te installeren. Verwijder eventueel de huidige printer en voeg hem daarna opnieuw toe via de Printers en scanners-instellingen. Probeer een testpagina te printen: Probeer een testpagina af te drukken via Instellingen > Printers en scanners > Klik op de printer > Beheer > Testpagina afdrukken. Als deze stappen niet werken, laat het me weten en dan zoeken we verder! Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Hartelijk dank voor de uitgebreide toelichting. Uiteindelijk is het na veel proberen, gelukt om mijn printer weer aan de gang te krijgen.fijn dat het is opgelost. we hopen dat er geen problemen meer omhoog komen. met vriendelijke groet, Daan Lindhout Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies