Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Probleem met printer

Oplossing

Er is een probleem met de wifi instellingen van de printer. De printer is een HP Deskjet 2542.

Meneer heeft een nieuwe router, waardoor de wifi gewijzigd is. Het SSID van de printer moet dus worden aangepast.

Ik wist alleen nog niet precies hoe, dus dat moeten we nog uitzoeken. - Bas Schilperoord van de Pameijer Servicedesk

Het tel nr. is 0648768821

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Mulder,

We hebben het volgende kunnen vinden om uw printer met het draadloos netwerk te verbinden ;

De printer aansluiten

1.Plaats de printersoftware-cd in het cd-rom-station van de computer.OPMERKING:Sluit de USB-kabel niet op de printer aan voordat u daarom wordt gevraagd.

2.Volg de aanwijzingen op het scherm op.Zodra u dit wordt gevraagd, verbindt u het product met de computer door Draadloos te selecteren in het scherm Verbindingsopties. Volg de instructies op het scherm om naar de instelling van uw draadloos netwerk te gaan. De printer probeert verbinding te maken met het netwerk. Als er geen verbinding kan worden gemaakt, volgt u de opdrachten om het probleem te corrigeren en probeert u het opnieuw.

3.Als de configuratie is voltooid, wordt u gevraagd de USB-kabel los te koppelen en de draadloze netwerkverbinding te testen. Zodra de printer met succes in het netwerk is opgenomen, hebt u geen USB-kabel meer nodig om de printer te installeren op de andere computers. De printer verschijnt meteen in de netwerklijst. U kunt het dus meteen selecteren.

met vriendelijke groet,

Dirk van der Well

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien er al langere tijd geen reactie is op deze vraag moet ik er van uit gaan dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Printen in Netwerk
Printer in thuisnetwerk installeren
storingen
Hoe de printer te resetten
probleem om te kunnen printen
Artikel details
Artikel ID: 934
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 24/03/2020 18:33:27
Aantal bekeken: 501
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies