Vraag:Na laatste update w 10 werkt de koppeling niet meer steeds foutmelding error infile C:programfiles [x86]hpdigital hoe los je dat op Antwoord: Ik heb uw vraag gelezen en in behandeling genomen.Ik heb uw probleem geanalyseerd en geprobeerd daar een gepast antwoord op te vinden; Soms kan het zijn dat na de updates van uw besturingssysteem bepaalde opties niet meer werken omdat het besturingssysteem van die opties dan niet meer overeenkomt met de OS. Ik adviseer u om te kijken of er updates beschikbaar zijn van de HP Software en deze uit te voeren. Als dit niet werkt zou ik u willen vragen om opnieuw contact met ons op te nemen zodat we verder kunnen gaan kijken naar andere opties. Kunt u dan eventueel ook het typenummer van de printer vermelde? Met vriendelijke groetenVraagbaak beantwoorder Vervolg vraag:Ik heb naar updates gekeken alles is up to date 10.53uur Mijn type printer is Hp Officejet 6500 dan heb ik hier nog een link staan waarin u kan nakijken of uw printer kan werken in Windows 10. www.support.hp.com/us-en/product/hp-officejet-6300-all-in-one-printer-series/1120059 Met vriendelijke groetenVraagbaak beantwoorder Vervolg vraag:Ja deze staat er wel bij Hp Officejet 6500 E709a IK KAN WEL PRINTEN MAAR ALS IK DE SNELKOPPELING GEBRUIK KOMT HET VOORBEELD NIET VOOR DE INKT EN SCANNEN Steeds bericht Parsing error infile c:programfiles[x86]hp Digital imagingbinhpseloc1033.xmlMet vriendelijke groetenVraagbaak beantwoorder
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies