Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


tweestaps verificatie

Oplossing

Voordat Google hiermee begon had ik voor de bestuursleden het volgende gemaakt:
account:
wachtwoord:

Met het aanmelden van een nieuw bestuurslid moest ik accoord geven. Dat gedaan en geen probleem.
Daarna de 2stapsverificatie uitgezet. Ook geen probleem.

Thans een nieuw bestuurslid aangemeld. Prompt werd er gevraagd om een verificatiecode. Deze ontving ik niet omdat ik dat uitgezet had.
Opnieuw ingesteld dus aangezet. Toch ontvang ik geen verificatecode om accoord te geven. Deze persoon kan zich ook niet aanmelden.
Hoe nu te werk te gaan?
Of is er een andere werkwijze om met een beperkt aantal bestuursleden gebruik te maken van één account?

Snap er helemaal niets meer van. Graag heel duidelijke instructies indien mogelijk.
Vast hartelijk dank.

Google heeft vanaf 1 november 2 trapsverificatie verplicht gesteld.

Heb geprobeerd om met uw gegevens wat testen uit te voeren maar dat lukt niet omdat Google verificatie vraagt via u Tablet.

Als u Googled naar 2 trapsverificatie krijg je divere opties.

Eventueel kunnen we met Hulp op Afstand even samen naar het probleem kijken

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. HCC Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten.


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen mail programma foutmelding na update
van kpn naar ziggo, geen uitgaande email
mobiele telefoon voor verificatie
foutmelding in excel
aanmelden 2e gebruiker
Artikel details
Artikel ID: 3370
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 03/12/2022 11:02:45
Aantal bekeken: 35
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies